Latest Chapter :

Bab Enam :

-“Ricky, awak ada minum tak?” Soalku cuba mendapat kepastian. Bahaya betul budak ni.

-“Ricky, benda tu, perempuan je yang boleh pakai,” kataku berkias. Aku tak mahu terus direct aje.

-“Huh, kau memang tak ikhlas! Tak ikhlas nak bagi tumpang tempat tinggal,” sindirnya. Eh, budak ni! Dia mahu kenakan aku balik pulak.

Wednesday, December 8, 2010

Little Note, Little story

Sempena bulan akhir tahun 2010, iaitu bulan disember, telah hampir genap selama sebulan kehidupan saya sebagai penulis komik pendek. Walaupun sekarang ini saya tidak berapa aktif seperti sebelumnya, iaitu 1 hari 1 bab, tetapi saya berharap sangat agar pembaca dan pengikut mahupun silent reader's, sudi tunggu untuk menantikan bab baru. Saya harap gambar ni sedikit sebanyak boleh menambah garam dalam karya saya ini! Hehe...
     Okey tak dengan ayat yang saya buat tu?

Untuk RICKY,
' Relying everything Into someone who Crazy, and Killing me, but Yet... cute! '

Untuk JOE pulak,
' perhaps, Just as someone Ordinary, and Eternally friends '

     Memang agak kelakar, tapi punya maksud. Hmm, lebih kurang macam tulah (garu kepala)
Saya sekarang tengah alami demam berpanjangan... muntah... pening... dan penyakit susah nak buat bab akhir untuk OHWAIET. Saya mintak maaf sangat!!! Kenapalah akhir tahun ni, saya ditimpa perkara sebegini!? Huhu...

No comments:

Post a Comment